Italian mahdollisuudet – infotilaisuus Italian markkinoista

25.5.2009

Kutsu tiedotustilaisuuteen 28.5.2009 klo 14.30

Italian mahdollisuudet – infotilaisuus Italian markkinoista

Millaisia mahdollisuuksia pohjoissavolaisilla yrityksillä on Italian markkinoilla? Kuopion Kauppakamari ja Kuopion yliopiston koordinoima Intl Practicum -hanke järjestävät yhteistyössä Italian mahdollisuudet -infotilaisuuden Italian markkinoista torstaina 28.5.2009 klo 14.30–17.00 Microtowerissa (Technopolis Oy, Sky1, Microkatu 1).

Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita seuraamaan infotilaisuutta. Tilaisuuden alustajia on mahdollisuus myös haastatella klo 14.30. Haastattelupyynnöt voi ilmoittaa projektipäällikkö Tuija Rantalalle, jonka yhteystiedot ovat alla.

Lähetystöneuvos Antimo Campanile Italian suurlähetystöstä kertoo tilaisuudessa Italian markkinoista yleensä ja johtaja Gabriele Martignago Italian Trade Commissionista Italian tarjoamista liiketoimintamahdollisuuksista. Ohjelma jatkuu pohjoissavolaisten yritysten alustuksilla kokemuksistaan yhteistyöstä ja kaupanteosta italialaisten kanssa.

Infotilaisuus on osa Kauppakamarin ja Intl Pracitum -hankkeen infotilaisuuksien sarjaa. Syksyllä 2009 järjestetään Saksan kaupan infotilaisuus. Vuonna 2010 järjestettävien tilaisuuksien kohdemaat valitaan yritysten toiveiden mukaisesti.

Intl Practicum -hankkeessa Kuopion yliopisto, Savonia-ammattikorkeakoulu, Savon ammatti- ja aikuisopisto sekä Ylä-Savon ammattiopisto tarjoavat seudun yrityksille ulkomaisia opiskelijoita ohjattuun työharjoitteluun. Hanketta rahoittavat Itä-Suomen lääninhallitus ja Euroopan sosiaalirahasto.

Projektipäällikkö Tuija Rantala, Kuopion yliopisto, p. 040-355 2235, tuija.rantala@uku.fi